Op 9 maart kwam de Werkgroep Julianaweg (digitaal) samen voor het derde Ontwerpatelier. Dit was het laatste ontwerpatelier waarbij de werkgroepleden invloed konden uitoefenen op het schetsontwerp voor de gehele Julianaweg.
Uit de twee overgebleven ontwerpvarianten van het schetsontwerp konden de werkgroepleden voor bepaalde thema’s hun voorkeur voor een variant aangeven:
- parkeren
- groen
- ruimte voor ontmoeting
- veiligheid
Hierboven: impressie met middenberm en zonder middenberm
Impressies ontwerp
Het bleek dat de werkgroep over het geheel gezien geen duidelijke voorkeur had voor een variant. Verder konden de werkgroepleden aangeven voor welk gebied van de Julianaweg een mogelijke 30 km/uur-zone wenselijk is.
Er werden ook impressies getoond van hoe bepaalde locaties van de Julianaweg kunnen worden ingericht. Zij stonden los van welke variant er uiteindelijk wordt gekozen. De ontwerpers van deze zogenaamde ‘specials’ waren erbij om vragen hierover te beantwoorden.